TILAUKSET

Mitä toimitus maksaa?
Toimitamme verkkokaupassa tehdyn tilauksen aina ilman lähetyskuluja, kun tilauksesi on vähintään 25 euroa. Alle 25 euron tilauksen loppusummaan lisätään postitus- ja käsittelykulut 4,90 euroa. Jotta voit tilata verkkokaupastamme, tilauksesi loppusumman (alennuksien jälkeen) tulee ylittää 9,90 euroa. Tilatessasi kotiin tulleesta tarjouksesta on voimassa kyseisen kampanjan toimitusehdot. Toimitusehdot vaihtelevat kampanjoittain.
 
Miten voin käyttää saamani alennuskoodin?
Alennuskoodin voi hyödyntää ainoastaan verkkokaupassamme. Merkitse koodi ostoskorin alareunassa olevaan alennuskoodikenttään. Aktivoi koodi klikkaamalla ”OK”.
 
Voinko käyttää saamaani alennuskoodia tilatessani kotiin tulleesta tarjouksesta?
Alennuskoodia voi käyttää ainoastaan verkkokaupassamme ja sitä ei voi yhdistää muihin tarjouksiin.
Voinko käyttää useamman alennuskoodin samanaikaisesti?
Voit käyttää vain yhden alennuskoodin tilausta kohden
 
Voinko tehdä muutoksia tilauksessani?
Et voi itse tehdä muutoksia tilauksessasi, asiakaspalvelumme auttaa sinua mielellään.
 
Voinko tarkistaa laskutilanteeni asiakastililläni?
Tiedot tilauksistasi/laskuistasi löydät kohdasta ”Tilauksen seuranta"
 
Voinko nähdä asiakastililläni mitä lasku sisältää?
Et voi. Jos tarvitset laskukopion tai sinulla on muita laskuun liittyviä kysymyksiä, ota yhteys asiakaspalveluumme.
                                           
En ole tyytyväinen tilaamiini tuotteisiin/kadun tilaustani. Miten toimin?
Jos et jostain syystä ole tyytyväinen johonkin tuotteeseen, voit palauttaa sen meille 14 päivän kuluessa pakettisi noutamisesta. Tuotteen on oltava palautettaessa käyttämätön. Liitä palautuksen oheen laskusi asiakaspalveluosa ja merkitse siihen, haluatko vaihtaa tuotteen vai saada tuotteesta maksamasi rahasumma takaisin. Jos valitset rahojen palautuksen, palautamme tuotteen hinnan lisäksi sinulta perityt lähetyskulut. Jos olet tilannut useamman kuin yhden tuotteen etkä kuitenkaan palauta kaikkia tuotteita, emme palauta lähetyskuluja. Tämä johtuu siitä, että lähetyskulut ovat useimmissa tapauksissa samat riippumatta tilaamiesi tuotteiden määrästä. Vaihdot ja palautukset voit tehdä maksuttomana asiakaspalautuksena jättämällä paketin noutopisteeseen. Merkitse paketin vastaanottajaksi Yves Rocher Finlande Oy, PL 3560 00002 HELSINKI ja lisää tunnus ASIAKASPALAUTUS.
 
Paketissani oli väärä/rikkinäinen tuote. Miten toimin?
Haluamme mielellämme korjata tapahtuneen virheen. Jos tilauksessasi on tullut virhe tai jotain on rikkoutunut kuljetuksen aikana, pyydämme sinua ottamaan heti yhteyttä asiakaspalveluumme, jotta voimme auttaa sinua. Voit soittaa, kirjoittaa tai lähettää meille sähköpostia.
Jos koko paketti on saapuessaan vaurioitunut, pyydämme sinua jättämään paketin suoraan noutopisteeseen ja lähetämme sinulle uuden paketin.
 
Yksityisyyden suojaa, tietojen luottamuksellisuutta ja evästeiden käyttöä koskevat asetukset
Yves Rocher käyttää ensimmäisen ja kolmannen osapuolen evästeitä parantaakseen käyttäjäkokemustasi ja antaakseen sinulle henkilökohtaisia tarjouksia markkinointitarkoituksessa. Kun jatkat verkkosivujemme selaamista, hyväksyt samalla evästeiden käytön.
Lue lisää