TARJOUKSET

Lähetättekö kuukauden paketin?
Emme lähetä ”kuukauden pakettia”, vaan voit itse valita milloin haluat tilata.
 
Voinko tilata kotisivulla ja hyödyntää samanaikaisesti kotiin tullutta tarjousta?
Voit hyödyntää kotiin tulleen tarjouksen ja verkkokaupan tarjouksen ainoastaan tekemällä erilliset tilaukset. Erilliset tilaukset laskutetaan aina erikseen.
                                                                         
 
Miksi postitse saamaani tarjousta ei löydy kotisivulta?
Voit tehdä tilauksesi internet-osoitteessa www.yves-rocher.fi/onlineorder tai kotisivujen linkin "Postitse saapunut tarjous" kautta (kotisivun oikea ylälaita). Ilmoita postitse saamasi tilauslomakkeen kampanjakoodi ja asiakasnumerosi. Kampanjakoodi alkaa aina kirjaimella F (esim. F13XXXXX) Kun olet antanut kampanjakoodin ja asiakasnumerosi, tilauslomake tulee näkyville pienennettynä. Postitse saapuneen tarjouksen toimitusehdot ovat voimassa myös netistä tilatessasi ja sinun ei tarvitse luoda asiakastiliä kun ilmoitat asiakasnumeron ja kampanjakoodin.

 
En halua saada teiltä tarjouskirjeitä
Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin autamme sinua

 
Olen aikaisemmin pyytänyt tarjouskirjeiden lopettamista, mutta saan edelleen tarjouksia
Tarjouskirjeiden postitukset suunnitellaan ja ohjelmoidaan hyvissä ajoin, joten niitä voi saapua vielä muutamia, ennen kuin lopettaminen astuu voimaan.

 
Voinko käyttää saamaani alennuskoodia tilatessani kotiin tulleesta tarjouksesta
Alennuskoodia voi käyttää ainoastaan verkkokaupassamme ja sitä ei voi yhdistää muihin tarjouksiin.

 
Yksityisyyden suojaa, tietojen luottamuksellisuutta ja evästeiden käyttöä koskevat asetukset
Yves Rocher käyttää ensimmäisen ja kolmannen osapuolen evästeitä parantaakseen käyttäjäkokemustasi ja antaakseen sinulle henkilökohtaisia tarjouksia markkinointitarkoituksessa. Kun jatkat verkkosivujemme selaamista, hyväksyt samalla evästeiden käytön.
Lue lisää