Pyrimme toimittamaan pakettisi viikon kuluessa tilauksesi vastaanottamisesta. Jos jonkin tuotteen kysyntä ylittää odotukset ja joudumme odottamaan lisätoimitusta tehtaalta, pakettisi lähetetään puuttuvan tuotteen saavuttua. Jos jollakin tuotteella on pitkä odotusaika, lähetämme tuotteen erillisenä lähetyksenä ilman postikuluja
Mihin pakettini toimitetaan?
Tilauksesi toimitetaan lähimmälle R-kioskille, jos sellainen on paikkakunnalla. Mikäli haluat pakettisi lähetettävän lähimpään Postin jakelupisteeseen, pyydämme ilmoittamaan toivomuksestasi asiakaspalvelumme ennen tilauksen tekemistä.
Kuinka seuraan pakettini kulkua?
Saat tietoa pakettisi toimituksesta kotisivullamme klikkaamalla ”postitse saapunut tarjous” ja sen jälkeen ”tilauksen seuranta” tai osoitteesta https://services.yves-rocher.com/FI. Tunnistaudu antamalla asiakasnumerosi ja salasanasi, joka on osoitteesi postinumero. Saat tilaustesi tiedot näkyviin klikkaamalla seuraavaksi "Jatka". Voit seurata kaikkia tilauksia, jotka on lähetetty pakettina (määräytyy paketin koon ja painon mukaan). Pienillä paketeilla, jotka tulevat kirjelähetyksenä suoraan postilaatikkoon, ei ole lähetystunnusta, eikä niitä voi tämän takia seurata. Jos et ole saanut lähetyksen saapumisilmoitusta 14 päivän kuluessa tilauksen tekemisestä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.