ajax error

This action generated an error, probably on our side, you can reload this page and retry

Error reason : unknown

Yves Rocher
0
Kysymykset & vastaukset
Usein kysytyt kysymykset
Tilaukset
Toimitukset
Luottotili
Asiakasnumero
Tiedote
Tarjouksia
Lasku/maksut
Jälkeen tilaukseni

    Usein kysytyt kysymykset

    Kuinka saan tilattua Yves Rocher -tuotteita verkkokaupan sulkemisen jälkeen?

    Saat tilauksen tehtyä postimyynin kautta. Postimyynti tarkoittaa, että saat postitse tarjouskirjeitä. Tämän jälkeen tilauksen saa tehtyä mukana tulleella tilauslomakkeella. Tilauksen saa lähetettyä meille postittamalla, puhelimitse tai verkossa.

    Tuleeko Yves Rocher -tuotemerkki säilymään?

    Kyllä, Yves Rocher -tuotemerkki jatkaa toimintaansa Suomessa. Voit edelleen ostaa tuotteitamme postimyynnin kautta tai puhelimitse.

    Miten rekisteröidyn postimyyntiasiakkaaksi?

    Olet yhteydessä asiakaspalveluumme sähköpostitse tai puhelimitse

    Yhteystiedot:
    (09) 615 166
    asiakaspalvelu@yves-rocher.fi

    Miten tilaaminen postimyynnin kautta onnistuu?

    Tilaat tuotteet kotiin lähetetyn tarjouskirjeen avulla. Tilauksen saa lähetettyä meille postittamalla, puhelimitse tai verkossa.

    Onko postimyynnissä saman tuotteet kuin verkkokaupassa?

    Suurin osa verkkokauppamme tuotteista on saatavilla myös postimyynnissä. Joitakin poikkeuksia kuitenkin on, mutta suurimmaksi osaksi valikoima on sama.

    Jos en halua tilata postimyyntiluettelon kautta verkkokaupan sulkemisen jälkeen - miten saan tilauksen tehtyä?

    Olet lämpimästi tervetullut soittamaan asiakaspalveluumme tilauksen tekemiseksi. Asiakaspalvelun numero on: (09) 615 166

    Voinko seurata teitä sosiaalisessa mediassa?

    Kyllä, voitte seurata meitä Instagramissa @yvesrochernordic

    Mitä toimitus maksaa?

    Toimitamme verkkokaupassa tehdyn tilauksen aina ilman lähetyskuluja, kun tilauksesi on vähintään 25 euroa. Alle 25 euron tilauksen loppusummaan lisätään postitus- ja käsittelykulut 4,90 euroa. Jotta voit tilata verkkokaupastamme, tilauksesi loppusumman (alennuksien jälkeen) tulee ylittää 9,90 euroa. Tilatessasi kotiin tulleesta tarjouksesta on voimassa kyseisen kampanjan toimitusehdot. Toimitusehdot vaihtelevat kampanjoittain.
     

    Kuinka pitkä toimitusaika tilauksellani on?

    Pyrimme toimittamaan pakettisi viikon kuluessa tilauksesi vastaanottamisesta. Tuotteiden suuresta kysynnästä johtuen joudumme joskus odottamaan lisätoimitusta tehtaalta. Pakettisi lähetetään puuttuvan tuotteen saavuttua.
    Jos jollakin tuotteella on pitkä odotusaika, lähetämme tuon tuotteen erillisenä lähetyksenä ilman postikuluja.
    Tarkista tilaukseni

    En ole tyytyväinen tilaamiini tuotteisiin/kadun tilaustani. Miten toimin?

    Jos et jostain syystä ole tyytyväinen johonkin tuotteeseen, voit palauttaa sen meille 14 päivän kuluessa pakettisi noutamisesta. Liitä palautuksen oheen laskusi asiakaspalveluosa ja merkitse siihen, haluatko vaihtaa tuotteen vai saada tuotteesta maksamasi rahasumma takaisin. Jos valitset rahojen palautuksen, palautamme tuotteen hinnan lisäksi sinulta perityt lähetyskulut. Jos olet tilannut useamman kuin yhden tuotteen etkä kuitenkaan palauta kaikkia tuotteita, emme palauta lähetyskuluja. Tämä johtuu siitä, että lähetyskulut ovat useimmissa tapauksissa samat riippumatta tilaamiesi tuotteiden määrästä. Vaihdot ja palautukset voit tehdä maksuttomana asiakaspalautuksena jättämällä paketin noutopisteeseen. Merkitse paketin vastaanottajaksi Yves Rocher Finlande Oy, PL 3560 00002 HELSINKI ja lisää tunnus ASIAKASPALAUTUS.
     

    Miten päivitän sähköpostiosoitteeni tai muita tietoja asiakastililläni?

    Huomio: kun muutat sähköpostiosoitteesi, myös sisäänkirjautumisen käyttäjätunnuksesi muuttuu. Ilmoita mielellään myös asiakaspalveluumme asiakastilillä tekemistäsi muutoksista, jotta ne päivittyisivät myös asiakasnumerosi tietoihin.

    KATSO KAIKKI

    Tilaukset

    Mitä toimitus maksaa?

    Toimitamme verkkokaupassa tehdyn tilauksen aina ilman lähetyskuluja, kun tilauksesi on vähintään 25 euroa. Alle 25 euron tilauksen loppusummaan lisätään postitus- ja käsittelykulut 4,90 euroa. Jotta voit tilata verkkokaupastamme, tilauksesi loppusumman (alennuksien jälkeen) tulee ylittää 9,90 euroa. Tilatessasi kotiin tulleesta tarjouksesta on voimassa kyseisen kampanjan toimitusehdot. Toimitusehdot vaihtelevat kampanjoittain.
     

    Miten voin käyttää saamani alennuskoodin?

    Alennuskoodin voi hyödyntää ainoastaan verkkokaupassamme. Merkitse koodi ostoskorin alareunassa olevaan alennuskoodikenttään. Aktivoi koodi klikkaamalla ”OK”.
     

    Voinko käyttää saamaani alennuskoodia tilatessani kotiin tulleesta tarjouksesta?

    Alennuskoodia voi käyttää ainoastaan verkkokaupassamme ja sitä ei voi yhdistää muihin tarjouksiin.

    Voinko käyttää useamman alennuskoodin samanaikaisesti?

    Voit käyttää vain yhden alennuskoodin tilausta kohden
     

    Voinko tehdä muutoksia tilauksessani?

    Et voi itse tehdä muutoksia tilauksessasi, asiakaspalvelumme auttaa sinua mielellään.
     

    Voinko tarkistaa laskutilanteeni asiakastililläni?

    Tiedot tilauksistasi/laskuistasi löydät kohdasta ”Tilauksen seuranta"
     

    Voinko nähdä asiakastililläni mitä lasku sisältää?

    Et voi. Jos tarvitset laskukopion tai sinulla on muita laskuun liittyviä kysymyksiä, ota yhteys asiakaspalveluumme.
                      

    En ole tyytyväinen tilaamiini tuotteisiin/kadun tilaustani. Miten toimin?

    Jos et jostain syystä ole tyytyväinen johonkin tuotteeseen, voit palauttaa sen meille 14 päivän kuluessa pakettisi noutamisesta. Liitä palautuksen oheen laskusi asiakaspalveluosa ja merkitse siihen, haluatko vaihtaa tuotteen vai saada tuotteesta maksamasi rahasumma takaisin. Jos valitset rahojen palautuksen, palautamme tuotteen hinnan lisäksi sinulta perityt lähetyskulut. Jos olet tilannut useamman kuin yhden tuotteen etkä kuitenkaan palauta kaikkia tuotteita, emme palauta lähetyskuluja. Tämä johtuu siitä, että lähetyskulut ovat useimmissa tapauksissa samat riippumatta tilaamiesi tuotteiden määrästä. Vaihdot ja palautukset voit tehdä maksuttomana asiakaspalautuksena jättämällä paketin noutopisteeseen. Merkitse paketin vastaanottajaksi Yves Rocher Finlande Oy, PL 3560 00002 HELSINKI ja lisää tunnus ASIAKASPALAUTUS.
     

    Paketissani oli väärä/rikkinäinen tuote. Miten toimin?

    Haluamme mielellämme korjata tapahtuneen virheen. Jos tilauksessasi on tullut virhe tai jotain on rikkoutunut kuljetuksen aikana, pyydämme sinua ottamaan heti yhteyttä asiakaspalveluumme, jotta voimme auttaa sinua. Voit soittaa, kirjoittaa tai lähettää meille sähköpostia.
    Jos koko paketti on saapuessaan vaurioitunut, pyydämme sinua jättämään paketin suoraan noutopisteeseen ja lähetämme sinulle uuden paketin.
     
    KATSO KAIKKI

    Toimitukset

    Kuinka pitkä toimitusaika tilauksellani on?

    Pyrimme toimittamaan pakettisi viikon kuluessa tilauksesi vastaanottamisesta. Jos jonkin tuotteen kysyntä ylittää odotukset ja joudumme odottamaan lisätoimitusta tehtaalta, pakettisi lähetetään puuttuvan tuotteen saavuttua.
    Jos jollakin tuotteella on pitkä odotusaika, lähetämme tuotteen erillisenä lähetyksenä ilman postikuluja
     

    Mihin pakettini toimitetaan?

    Tilauksesi toimitetaan lähimmälle R-kioskille, jos sellainen on paikkakunnalla. Mikäli haluat pakettisi lähetettävän lähimpään Postin jakelupisteeseen, pyydämme ilmoittamaan toivomuksestasi asiakaspalvelumme ennen tilauksen tekemistä.
     

    Kuinka seuraan pakettini kulkua?

    Saat tietoa pakettisi toimituksesta kotisivullamme klikkaamalla ”postitse saapunut tarjous” ja sen jälkeen ”tilauksen seuranta” tai osoitteesta https://services.yves-rocher.com/FI. Tunnistaudu antamalla asiakasnumerosi ja salasanasi, joka on osoitteesi postinumero. Saat tilaustesi tiedot näkyviin klikkaamalla seuraavaksi "Jatka". Voit seurata kaikkia tilauksia, jotka on lähetetty pakettina (määräytyy paketin koon ja painon mukaan). Pienillä paketeilla, jotka tulevat kirjelähetyksenä suoraan postilaatikkoon, ei ole lähetystunnusta, eikä niitä voi tämän takia seurata. Jos et ole saanut lähetyksen saapumisilmoitusta 14 päivän kuluessa tilauksen tekemisestä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
     

    Luottotili

    Olen postimyyntiasiakas, miten teen ostoksia verkkokaupassa?

    Aloita verkkokaupassa asiointi klikkaamalla linkkiä ”Luo asiakastili” vaikka olisit aiemmin tilannut tuotteita postissa saapuneiden tarjouskirjeiden avulla. Täytä kaikki vaaditut kentät, jolloin tietosi yhdistetään jo olemassa oleviin asiakastietoihisi asiakasrekisterissämme.

    Miten luon asiakastilin?

    Voit avata asiakastilin klikkaamalla linkkiä ”Luo asiakastili” kotisivun vasemmassa yläreunassa tai klikkaa tästä.

    Rekisteröidy asiakkaaksi täyttämällä avautuva lomake. Paina lopuksi kohdasta ”Vahvista”.

    Miten päivitän sähköpostiosoitteeni tai muita tietoja asiakastililläni?

    Huomio: kun muutat sähköpostiosoitteesi, myös sisäänkirjautumisen käyttäjätunnuksesi muuttuu. Ilmoita mielellään myös asiakaspalveluumme asiakastilillä tekemistäsi muutoksista, jotta ne päivittyisivät myös asiakasnumerosi tietoihin.

    Olen muuttanut ja päivittänyt osoitteen asiakastililläni. Tarvitseeko minun ilmoittaa osoitteenmuutos asiakaspalveluun?

    Pyydämme ilmoittamaan meille asiakastilillä tekemistäsi osoitteen- ja muista muutoksista, jotta muutokset päivittyisivät myös asiakasnumerollesi.

    Olen yrittänyt kirjautua asiakastililleni useita kertoja siinä onnistumatta ja nyt asiakastilini on suljettu. Mitä teen?

    Asiakastilisi aktivoituu uudelleen muutaman minuutin kuluttua. Odota siis hetki ja yritä sitten uudelleen. Jos tarvitset apua, ota yhteyttä asiakaspalveluumme, jotta voimme aktivoida tilisi uudelleen ja tarvittaessa antaa sinulle uuden salasanan.

    Miten toimin jos olen unohtanut salasanani?

    Voit tilata uuden salasanan kotisivulla kohdassa ”Oma sivuni”. Klikkaa kohtaa” Unohditko salasanasi? Kirjoita sähköpostiosoitteesi avautuvaan kenttään. Lähetämme salasanan sinulle sähköpostitse.
    KATSO KAIKKI

    Asiakasnumero

    Mistä löydän asiakasnumeroni?

    Asiakasnumeron löydät laskuerittelystä ja kotiin tulleesta tarjouskirjeestä. Jos sinulta puuttuu asiakasnumero, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme – klikkaa tästä

    Mihin tarvitsen asiakasnumeroa?

    Tarvitset asiakasnumeron seuratessasi tilaustasi https://services.yves-rocher.com/FI/, ja tehdessäsi online-tilausta kotiin tulleesta tarjouskirjeestä.Ilmoita asiakasnumerosi myös ottaessasi yhteyttä asiakaspalveluun puhelimitse tai sähköpostilla, se helpottaa ja nopeuttaa asiointia.

    Tiedote

    Miten tilaan uutiskirjeen?

    Voit tilata uutiskirjeen kotisivun oikeassa yläreunassa kohdasta ”UUTISKIRJE”. Kirjoita sähköpostiosoitteesi avautuvaan tilauslomakkeeseen ja klikkaa "Jatka".

    Miten perun uutiskirjeen?

    Voit perua uutiskirjeen joko uutiskirjeen lopussa olevasta perumislinkistä tai kotisivullamme. Voit myös perua sen klikkaamalla tästä: https://www.yves-rocher.fi/control/unsubscribeNewsletter

    Olen perunut uutiskirjeen tilauksen, mutta saan sen edelleen

    Pyydämme ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme, jotta voimme tarkastaa onko nimellänne toinen aktiivinen sähköpostiosoite.

    Tarjouksia

    Lähetättekö kuukauden paketin?

    Emme lähetä ”kuukauden pakettia”, vaan voit itse valita milloin haluat tilata.
     

    Voinko tilata kotisivulla ja hyödyntää samanaikaisesti kotiin tullutta tarjousta?

    Voit hyödyntää kotiin tulleen tarjouksen ja verkkokaupan tarjouksen ainoastaan tekemällä erilliset tilaukset. Erilliset tilaukset laskutetaan aina erikseen.
                                                                             
     

    Miksi postitse saamaani tarjousta ei löydy kotisivulta?

    Voit tehdä tilauksesi internet-osoitteessa www.yves-rocher.fi/onlineorder tai kotisivujen linkin "Postitse saapunut tarjous" kautta (kotisivun oikea ylälaita). Ilmoita postitse saamasi tilauslomakkeen kampanjakoodi ja asiakasnumerosi. Kampanjakoodi alkaa aina kirjaimella F (esim. F13XXXXX) Kun olet antanut kampanjakoodin ja asiakasnumerosi, tilauslomake tulee näkyville pienennettynä. Postitse saapuneen tarjouksen toimitusehdot ovat voimassa myös netistä tilatessasi ja sinun ei tarvitse luoda asiakastiliä kun ilmoitat asiakasnumeron ja kampanjakoodin.

     

    En halua saada teiltä tarjouskirjeitä

    Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin autamme sinua

     

    Olen aikaisemmin pyytänyt tarjouskirjeiden lopettamista, mutta saan edelleen tarjouksia

    Tarjouskirjeiden postitukset suunnitellaan ja ohjelmoidaan hyvissä ajoin, joten niitä voi saapua vielä muutamia, ennen kuin lopettaminen astuu voimaan.

     

    Voinko käyttää saamaani alennuskoodia tilatessani kotiin tulleesta tarjouksesta

    Alennuskoodia voi käyttää ainoastaan verkkokaupassamme ja sitä ei voi yhdistää muihin tarjouksiin.

     
    KATSO KAIKKI

    Lasku/maksut

    LASKU

    Kun tilaat tuotteita, saat paketissasi laskun ja sille vähintään 30 päivää korotonta maksuaikaa. Yli 50 euron arvoiset tilaukset edellyttävät maksua luottokortilla. Pidätämme oikeuden toimittaa poste restante- ja postilokero-osoitteelliset tilaukset sekä tilaukset tilapäisiin osoitteisiin postiennakolla. Pidätämme oikeuden toimittaa tilauksen postiennakolla myös maksuhäiriötilanteessa harkintamme mukaan. Samoin pidätämme oikeuden rajoittaa avoimien laskujen määrää. Maksuhuomautuksen lähettämisestä veloitamme sekä kulut että viivästyskoron. Pidätämme oikeuden myös hinnanmuutoksiin.

    KORTTIMAKSU

    Korttimaksut käsittelee maksukumppanimme Paynova.

    Varainsiirrot asiakkaan ja Yves Rocher'n sekä Yves Rocher'n ja Paynovan välillä tapahtuvat suojatussa yhteydessä (SSL/HTTPS). Kortinmyöntäjän vastuu kortin luvattomasta käytöstä on voimassa. Paynova suojaa korttinumerosi ja henkilötietosi eikä luovuta niitä kolmannelle osapuolelle. Paynova ei koskaan tallenna korttinumeroasi.

    Lisätietoja Paynovasta saat täältä.

    VERKKOPANKKI

    Verkkopankkimaksut käsittelee maksukumppanimme Paynova.

    Varainsiirrot asiakkaan ja Yves Rocher'n välillä, Yves Rocher'n ja Paynovan välillä sekä pankin ja Paynovan välillä tapahtuvat suojatussa yhteydessä (SSL/HTTPS). Pankin vastuu pankkitilin luvattomasta käytöstä on voimassa. Paynova suojaa pankkitilitietosi ja henkilötietosi eikä luovuta niitä kolmannelle osapuolelle. Paynova ei koskaan tallenna tilinumeroasi.

    Lisätietoja Paynovasta saat täältä.

    Jälkeen tilaukseni

    Kuinka pitkä toimitusaika tilauksellani on?

    Pyrimme toimittamaan pakettisi viikon kuluessa tilauksesi vastaanottamisesta. Tuotteiden suuresta kysynnästä johtuen joudumme joskus odottamaan lisätoimitusta tehtaalta. Pakettisi lähetetään puuttuvan tuotteen saavuttua.
    Jos jollakin tuotteella on pitkä odotusaika, lähetämme tuon tuotteen erillisenä lähetyksenä ilman postikuluja.
    Tarkista tilaukseni
Updated on 14/02/2023
Tuote on lisätty toivelistaan.Katso toivelista.