This action generated an error, probably on our side, you can reload this page and retry
Error reason : unknown
Usein kysytyt kysymykset
Mitä toimitus maksaa?
Kuinka pitkä toimitusaika tilauksellani on?
En ole tyytyväinen tilaamiini tuotteisiin/kadun tilaustani. Miten toimin?
Miten päivitän sähköpostiosoitteeni tai muita tietoja asiakastililläni?
Huomio: kun muutat sähköpostiosoitteesi, myös sisäänkirjautumisen käyttäjätunnuksesi muuttuu. Ilmoita mielellään myös asiakaspalveluumme asiakastilillä tekemistäsi muutoksista, jotta ne päivittyisivät myös asiakasnumerosi tietoihin.
Tilaukset
Mitä toimitus maksaa?
Miten voin käyttää saamani alennuskoodin?
Voinko käyttää saamaani alennuskoodia tilatessani kotiin tulleesta tarjouksesta?
Voinko käyttää useamman alennuskoodin samanaikaisesti?
Voinko tehdä muutoksia tilauksessani?
Voinko tarkistaa laskutilanteeni asiakastililläni?
Voinko nähdä asiakastililläni mitä lasku sisältää?
En ole tyytyväinen tilaamiini tuotteisiin/kadun tilaustani. Miten toimin?
Paketissani oli väärä/rikkinäinen tuote. Miten toimin?
Toimitukset
Kuinka pitkä toimitusaika tilauksellani on?
Mihin pakettini toimitetaan?
Kuinka seuraan pakettini kulkua?
Luottotili
Olen postimyyntiasiakas, miten teen ostoksia verkkokaupassa?
Miten luon asiakastilin?
Voit avata asiakastilin klikkaamalla linkkiä ”Luo asiakastili” kotisivun vasemmassa yläreunassa tai klikkaa tästä.
Rekisteröidy asiakkaaksi täyttämällä avautuva lomake. Paina lopuksi kohdasta ”Vahvista”.
Miten päivitän sähköpostiosoitteeni tai muita tietoja asiakastililläni?
Huomio: kun muutat sähköpostiosoitteesi, myös sisäänkirjautumisen käyttäjätunnuksesi muuttuu. Ilmoita mielellään myös asiakaspalveluumme asiakastilillä tekemistäsi muutoksista, jotta ne päivittyisivät myös asiakasnumerosi tietoihin.
Olen muuttanut ja päivittänyt osoitteen asiakastililläni. Tarvitseeko minun ilmoittaa osoitteenmuutos asiakaspalveluun?
Olen yrittänyt kirjautua asiakastililleni useita kertoja siinä onnistumatta ja nyt asiakastilini on suljettu. Mitä teen?
Miten toimin jos olen unohtanut salasanani?
Asiakasnumero
Mistä löydän asiakasnumeroni?
Asiakasnumeron löydät laskuerittelystä ja kotiin tulleesta tarjouskirjeestä. Jos sinulta puuttuu asiakasnumero, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme – klikkaa tästä
Mihin tarvitsen asiakasnumeroa?
Tarvitset asiakasnumeron seuratessasi tilaustasi https://services.yves-rocher.com/FI/, ja tehdessäsi online-tilausta kotiin tulleesta tarjouskirjeestä.Ilmoita asiakasnumerosi myös ottaessasi yhteyttä asiakaspalveluun puhelimitse tai sähköpostilla, se helpottaa ja nopeuttaa asiointia.
Tiedote
Miten tilaan uutiskirjeen?
Miten perun uutiskirjeen?
Olen perunut uutiskirjeen tilauksen, mutta saan sen edelleen
Tarjouksia
Lähetättekö kuukauden paketin?
Voinko tilata kotisivulla ja hyödyntää samanaikaisesti kotiin tullutta tarjousta?
Miksi postitse saamaani tarjousta ei löydy kotisivulta?
En halua saada teiltä tarjouskirjeitä
Olen aikaisemmin pyytänyt tarjouskirjeiden lopettamista, mutta saan edelleen tarjouksia
Voinko käyttää saamaani alennuskoodia tilatessani kotiin tulleesta tarjouksesta
Lasku/maksut
LASKU
KORTTIMAKSU
VERKKOPANKKI
Jälkeen tilaukseni
Kuinka pitkä toimitusaika tilauksellani on?
Jotain meni vikaan
Toivelista on täynnä