FAQ_FI

USEIN KYSYTTYÄ

. Miten toimin, kun tilaan ensimmäistä kertaa? Tilaatko ensimmäistä kertaa? Ei hätää, Yves Rocher'n ostosopas esittelee verkkokaupassa asioimisen vaiheittain. Tutustu oppaaseen klikkaamalla tästä.

. Voinko maksaa turvallisesti yves-rocher.fi-verkkokaupassa? Kyllä, kaikki tilaustasi koskevat tiedot, erityisesti online-maksun tiedot, on turvattu. Maksaminen tapahtuu salatun yhteyden (SSL) kautta ja korttisi numero on suojattu. Voit asioida verkkokaupassamme turvallisesti.

. Miten voin seurata tilaustani? Osoitteesta https://services.yves-rocher.com/FI saat tietoa pakettisi toimituksesta. Tunnistaudu antamalla asiakasnumerosi ja salasanasi (salasana=osoitteesi postinumero).
Saat tilaustesi tiedot näkyviin klikkaamalla seuraavaksi "Jatka". Voit myös helposti tarkistaa laskujesi maksutiedot.

. Miten voin tallentaa uudet asiakastiedot kotisivuillenne? Voit luoda asiakastilin kahdella tavalla:
1) Voit luoda asiakastilin suoraan klikkaamalla etusivun vasemman yläkulman linkkiä "luo asiakastili".
2) Jos et ole etusivulla, pääset luomaan asiakastilin miltä tahansa sivulta klikkaamalla sivun oikean yläreunan linkkiä "Omat tiedot". Kun tulet Omat tiedot -sivulle, klikkaa linkkiä "luo asiakastili”.

Täytä seuraavaksi lomakkeeseen henkilötiedot ja sähköpostiosoite.
Sinun tulee myös valita salasana, jonka vahvistat antamalla sen kaksi kertaa.
Vahvista sen jälkeen asiakastilin luominen klikkaamalla ”Vahvista”.

. Miten voin vaihtaa sähköpostiosoitteni? Sähköpostiosoitteen voit vaihtaa helposti klikkaamalla "Omat tiedot" sivun oikeassa yläreunassa. Klikkaa seuraavaksi linkkiä "Henkilötiedot" ja vaihda vanhan sähköpostiosoitteesi tilalle uusi osoite.
Muista klikata lopuksi ”Vahvista”, jotta muutos päivittyisi.
Huomio: kun muutat sähköpostiosoitteesi, myös sisäänkirjautumisen käyttäjätunnuksesi muuttuu.

. Kenen puoleen voin kääntyä, jos minulla on ongelmia sivun käytössä? Voit ottaa yhteyttä Yves Rocher'n Asiakaspalveluun sähköpostitse klikkaamalla otsikkoa "Ota yhteyttä" sivun oikeassa alalaidassa. Saat yhteyden Asiakaspalveluun myös puhelimitse, numero (09) 615 166 (ma-to 9-20, pe 9-18, la 10-14).

. Mikä on tuotteiden toimitusaika ja toimituskulut? Toimitamme kauneuspakettisi normaalisti 4-7 arkipäivässä. Jos jonkin tuotteen kysyntä ylittää odotukset ja joudumme odottamaan lisätoimitusta tehtaalta, pakettisi lähetetään puuttuvan tuotteen saavuttua.

Alle 8,50 euron tilauksen loppusummaan lisätään pientoimituslisä 1,50 euroa. Postitus- ja käsittelykulut 2,50 euroa lisätään, jos tilauksen arvo on alle 17 euroa.