Haluamme saada mahdollisuuden korjata virheemme. Onko paketissasi väärä tuote, onko jokin mennyt rikki tai oletko tyytymätön jostain syystä? Ole ystävällinen ja ota heti yhteyttä asiakaspalveluumme, jotta voisimme auttaa sinua. Jos kirjoitat meille, käytä kyseisen laskun asiakaspalveluosaa. Voit myös soittaa tai lähettää sähköpostia asiakaspalveluumme. Yves Rocher vastaa luonnollisesti palautuskuluista, jos olemme tehneet virheen. Jos reklamaatio tehdään koko tilauksesta, korvaamme myös maksamasi posti- ja toimituskulut.
Jos sopimuserimielisyys ei ratkea neuvotteluin, voi asiakas viedä asian kuluttajariitalautakuntaan (www.kuluttajariita.fi) sen jälkeen kun on ensin asioinut kuluttajaneuvonnan (www.kuluttajaneuvonta.fi) kanssa.
Pidätämme itsellämme oikeuden mahdollisiin hinnanmuutoksiin, jotka johtuvat esimerkiksi raaka-aineiden hintojen noususta, arvonlisäveron muutoksista, valuuttakurssimuutoksista ja muista seikoista, joihin Yves Rocher ei voi vaikuttaa. Arvonlisävero sisältyy kaikkiin hintoihin.
Tekijänoikeuslakiin perustuen yves-rocher.fi-verkkokaupan sivujen materiaalia ei saa kopioida, muuttaa, edelleen luovuttaa tai jakaa ilman Yves Rocher Finlande Oy:n kirjallista lupaa.
Jos et jostain syystä ole tyytyväinen johonkin tuotteeseen, voit peruuttaa tilauksen 14 pv kuluessa ja palauttaa tuotteen kätevästi laskun mukana tulleen asiakaspalveluosan kanssa. Täytä laskusi mukana tullut asiakaspalveluosa ja liitä se palautuksen oheen. Merkitse siihen myös,haluatko vaihtaa tuotteen vai saada tuotteesta maksamasi rahasumman takaisin.

Jos valitset rahojen palautuksen, palautamme tuotteen hinnan lisäksi sinulta perityt posti- ja toimituskulut. Jos olet tilannut useamman kuin yhden tuotteen, etkä kuitenkaan palauta kaikkia tuotteita, emme palauta posti- ja toimituskuluja. Tämä johtuu siitä, että posti- ja toimituskulut ovat useimmissa tapauksissa samat riippumatta tilaamiesi tuotteiden määrästä.

Kosmetiikka- ja hygieniatuotteiden on oltava palautettaessa käyttämättömiä. Mikäli palautettua ei-kosmeettista tuotetta on vastoin asiakkaan huolenpitovelvollisuutta käytetty, voidaan asiakkaalta periä arvonalennus aina tuotteen täyteen hintaan asti. Jos haluat vaihtaa tai palauttaa kaikki tuotteet tai osan niistä, voit tehdä sen maksuttomana asiakaspalautuksena: merkitse palautuspaketin vastaanottajaksi Yves Rocher Finlande Oy, PL 3560, 00002 Helsinki ja lisäksi tunnus ASIAKASPALAUTUS.
Välillä tuotteiden pakkauksia uusitaan ja koostumusta saatetaan muuttaa entistä paremmaksi. Sinulle saapuneessa tarjouksessa voi olla vielä poistuvan pakkauksen kuva. Lähetämme sinulle tällöin uudistuneen tuotteen poistuvan sijaan. Joskus jokin ei-kosmeettinen tilaajalahjamme saattaa olla odotettua suositumpi, mikä tarkoittaa, että se voi loppua kokonaan. Lähetämme tällöin vastaavan tai paremman tuotteen sinulle. Voit halutessasi palauttaa korvaavan tuotteen maksutta yllä mainittuun osoitteeseen. Merkitse lähetykseen tunnus ASIAKASPALAUTUS.
Pyrimme toimittamaan tilauksesi viikon kuluessa. Tuotteiden suuresta kysynnästä tai muista ennakoimattomista syistä johtuen toimitusaika voi olla myös tätä pidempi. Voit seurata tilauksesi käsittelyvaiheita osoitteessa www.yves-rocher.fi
Toimitamme kauneuspakettisi normaalisti 3–6 arkipäivässä. Yves Rocher toimii 88 maassa. Osoitteesta yves-rocher.com pääset Euroopan ja Pohjois-Amerikan nettisivuille, ja asiakaspalvelusta saat muiden maiden toimipisteiden yhteystiedot.
Yves Rocher vastaa varastonsa ja noutopisteesi välillä tapahtuneesta mahdollisesta tuotteen vahingoittumisesta. Jos paketti on saapuessaan vaurioitunut, pyydämme sinua ilmoittamaan asiasta heti noudettaessa. Voit tällöin jättää paketin suoraan noutopisteeseen, ja lähetämme sinulle uuden.
Kun tilaat tuotteita, saat paketissasi laskun ja sille vähintään 30 päivää korotonta maksuaikaa. Yli 50 euron arvoiset tilaukset edellyttävät maksua luottokortilla. Pidätämme oikeuden toimittaa poste restante- ja postilokero-osoitteelliset tilaukset sekä tilaukset tilapäisiin osoitteisiin postiennakolla. Pidätämme oikeuden toimittaa tilauksen postiennakolla myös maksuhäiriötilanteessa harkintamme mukaan. Samoin pidätämme oikeuden rajoittaa avoimien laskujen määrää. Maksuhuomautuksen lähettämisestä veloitamme sekä kulut että viivästyskoron. Pidätämme oikeuden myös hinnanmuutoksiin.
Alle 17 euron tilauksen loppusummaan lisätään postitus- ja käsittelykulut 4,90 euroa. 

Jotta voit tilata verkkokaupastamme, tilauksesi loppusumman (alennuksien jälkeen) tulee ylittää 9,90 euroa.
Yves Rocher’n tarjoukset ovat voimassa ainoastaan etäkaupassa ja yhden (1) kuukauden ajan siitä, kun saat tarjouksen, ellei toisin ilmoiteta. Jokainen tarjous on ainutlaatuinen, eikä sitä voi yhdistää muihin tarjouksiin. Huomaa, että jokainen tilaus toimitetaan erikseen. Kutakin tarjousta koskevat ostotiedot ohittavat tässä mainitut tiedot.
Yves Rocher’n tarjoukset koskevat ainoastaan 15 vuotta täyttäneitä henkilöitä. Jos olet 15–18-vuotias, tilauksessasi on oltava huoltajan allekirjoitus. Verkkokaupastamme voivat tilata vain 18 vuotta täyttäneet.
Painoteknisistä syistä sävyeroja voi esiintyä. Näytöllä tai painotuotteissamme näkyvät värit eivät siksi aina täysin vastaa tuotteiden värejä.
Pidätämme oikeuden mahdollisiin painovirheisiin tai tietoteknisiin ongelmiin, joita sivuillamme saattaa ilmaantua. Mahdollisten virheellisten hintatietojen kohdalla pidätämme oikeuden, mikäli virheellinen hintatieto poikkeaa huomattavasti todellisesta hinnasta, on poikkeuksellisen alhainen yleiseen hintatasoon nähden tai virhe on muutoin sillä tavoin selvä, että asiakkaan olisi pitänyt ymmärtää kyseessä olevan virhetiedon.
Jotta lähetyksen noutaminen olisi sinulle mahdollisimman helppoa, Yves Rocher toimittaa tuotteet läheiseen noutopisteeseen. Paikka voi olla Posti tai kioski, joka on auki myöhään iltaisin ja pyhinä.
Mikäli osoitteesi tai muut tietosi muuttuvat, ilmoita siinä asiakaspalveluumme sähköpostitse tai puhelimitse. Päivitämme muutokset myös asiakasnumeroosi ja näin voimme palvella sinua parhaalla mahdollisella tavalla.
Yves Rocher’n asiakkaana sinulla on mahdollisuus saada myös yhteistyöyritystemme tarjouksia postitse, tekstiviestinä tai sähköpostitse. Mikäli haluat estää yhteystietojesi edelleen luovutuksen tai haluat otteen tallentamistamme henkilötiedoistasi, ota yhteyttä Asiakaspalveluumme. Tarkempaa tietoa henkilötietolaista löydät osoitteesta: www.tietosuoja.fi