Aloita verkkokaupassa asiointi klikkaamalla linkkiä ”Luo asiakastili” vaikka olisit aiemmin tilannut tuotteita postissa saapuneiden tarjouskirjeiden avulla. Täytä kaikki vaaditut kentät, jolloin tietosi yhdistetään jo olemassa oleviin asiakastietoihisi asiakasrekisterissämme.

Voit avata asiakastilin klikkaamalla linkkiä ”Luo asiakastili” kotisivun vasemmassa yläreunassa tai klikkaa tästä.

Rekisteröidy asiakkaaksi täyttämällä avautuva lomake. Paina lopuksi kohdasta ”Vahvista”

Kirjaudu asiakastilillesi ja klikkaa kohdasta ”Oma sivuni” sivun oikeassa yläreunassa. Valitse seuraavaksi "Asiakastilini”. Kohdassa ”Henkilötiedot” voit vaihtaa vanhan sähköpostiosoitteesi tilalle uuden tai tehdä muita muutoksia. Muista klikata lopuksi ”Vahvista”, jotta muutos päivittyisi. Huomio: kun muutat sähköpostiosoitteesi, myös sisäänkirjautumisen käyttäjätunnuksesi muuttuu. Ilmoita mielellään myös asiakaspalveluumme asiakastilillä tekemistäsi muutoksista, jotta ne päivittyisivät myös asiakasnumerosi tietoihin.

Pyydämme ilmoittamaan meille asiakastilillä tekemistäsi osoitteen- ja muista muutoksista, jotta muutokset päivittyisivät myös asiakasnumerollesi.

Asiakastilisi aktivoituu uudelleen muutaman minuutin kuluttua. Odota siis hetki ja yritä sitten uudelleen. Jos tarvitset apua, ota yhteyttä asiakaspalveluumme, jotta voimme aktivoida tilisi uudelleen ja tarvittaessa antaa sinulle uuden salasanan.

Voit tilata uuden salasanan kotisivulla kohdassa ”Oma sivuni”. Klikkaa kohtaa” Unohditko salasanasi? Kirjoita sähköpostiosoitteesi avautuvaan kenttään. Lähetämme salasanan sinulle sähköpostitse.

Voit tilata uutiskirjeen kotisivun oikeassa yläreunassa kohdasta ”UUTISKIRJE”. Kirjoita sähköpostiosoitteesi avautuvaan tilauslomakkeeseen ja klikkaa "Jatka".

Voit perua uutiskirjeen joko uutiskirjeen lopussa olevasta perumislinkistä tai kotisivullamme. Voit myös perua sen klikkaamalla tästä: http://www.yves-rocher.fi/control/unsubscribeNewsletter

Pyydämme ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme, jotta voimme tarkastaa onko nimellänne toinen aktiivinen sähköpostiosoite.

Asiakasnumeron löydät laskuerittelystä ja kotiin tulleesta tarjouskirjeestä. Jos sinulta puuttuu asiakasnumero, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme – klikkaa tästä

Tarvitset asiakasnumeron seuratessasi tilaustasi https://services.yves-rocher.com/FI/, tehdessäsi online-tilausta kotiin tulleesta tarjouskirjeestä ja värvätessäsi uutta asiakasta. Ilmoita asiakasnumerosi myös ottaessasi yhteyttä asiakaspalveluun puhelimitse tai sähköpostilla, se helpottaa ja nopeuttaa asiointia.

Verkkokaupasta ostettaessa tarjoamme asiakkaillemme 30 päivää korotonta maksuaikaa alle 50 euron ostoksille. Yli 50 euron arvoiset tilaukset edellyttävät aina maksua verkkopankissa tai luottokortilla.

Lasku lähetään aina paketissa tuotteiden mukana.

Saat korotonta maksuaikaa ilman laskutuslisää.

Postitse lähetetystä tarjouksesta tilattaessa maksuaikaa voi saada kuukaudesta jopa kolmeen kuukauteen. Maksuaika vaihtelee kampanjoittain ja löydät sen tilauslomakkeestasi. Tämä koskee myös tilattaessa kotisivujen linkin "Postitse saapunut tarjous" kautta (kotisivun oikea ylälaita).

Toimitamme paketin postiennakolla, kun tilauksen arvo ylittää tilauslomakkeessa mainitun rajan. Yves Rocher maksaa puolestasi postiennakkomaksun.

Aikaisemmin eräpäivä määräytyi tilauspäivän mukaan, mikä oli epäkäytännöllistä monille asiakkaistamme. Olemme siksi asiakkaidemme toivomuksesta yksinkertaistaneet maksukäytäntöä. Laskumme eräpäivä ajoitetaan nyt aina kuukauden viimeiseksi päiväksi. Eräpäivän vakiinnuttaminen tiettyyn päivään kuukaudessa merkitsee sitä, että maksuaika vaihtelee laskusta toiseen, mutta sinulla on aina vähintään 30 päivää korotonta maksuaikaa.

Laskun sisältöä ei voi nähdä asiakastilillä. Jos tarvitset laskukopion tai sinulla on muita laskuun liittyviä kysymyksiä, ota yhteys asiakaspalveluumme.

Jos olet hukannut laskusi, ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin lähetämme sinulle uuden laskun. Jos tarvitset ainoastaan laskun maksamiseen tarvittavat tiedot, niin asiakaspalvelumme lähettää sinulle laskun summan, viite- ja tilinumeron sähköpostiisi.

Nordea

FI12 1020 3000 127223

Voit maksaa laskun osissa käyttämällä samaa viitenumeroa. Viimeinen maksuerä tulee maksaa viimeistään laskun eräpäivänä.

Tehdessäsi ostoksia kotisivullamme merkitse ostoskorin alareunassa olevaan alennuskoodikenttään lahjakortin numero. Numero löytyy kortin etupuolelta, sen alareunasta. Aktivoi koodi klikkaamalla ”OK”. Verkkokaupassa voi käyttää ainoastaan yhden lahjakortin tilausta kohden.

Alennuskoodia ei voi käyttää samanaikaisesti lahjakortin kanssa. Sinun tulee siksi merkitä tilaukseesi alennuskoodi ja ilmoittaa asiakaspalveluumme, joko ennen tilauksen tekemistä tai sen jälkeen, että haluat käyttää myös sinulla olevan lahjakortin.

Tehdessäsi tilauksesi kotisivullamme postitse saapuneesta tarjouksesta pyydämme sinua ilmoittamaan asiakaspalveluumme lahjakorttisi numeron ja arvon, jotta se voidaan rekisteröidä tilaukseesi.

Voit myös lähettää täytetyn lahjakortin paperitilauksesi mukana, jolloin sen arvo hyvitetään laskun loppusummasta.

Tehdessäsi tilauksen puhelimitse ilmoita lahjakortin numero tilauksen yhteydessä.

Emme lähetä ”kuukauden pakettia”, vaan voit itse valita milloin haluat tilata.

Voit hyödyntää kotiin tulleen tarjouksen ja verkkokaupan tarjouksen ainoastaan tekemällä erilliset tilaukset. Erilliset tilaukset laskutetaan aina erikseen.

Voit tehdä tilauksesi internet-osoitteessa www.yves-rocher.fi/onlineorder tai kotisivujen linkin "Postitse saapunut tarjous" kautta (kotisivun oikea ylälaita). Ilmoita postitse saamasi tilauslomakkeen kampanjakoodi ja asiakasnumerosi. Kampanjakoodi alkaa aina kirjaimella F (esim. F13XXXXX) Kun olet antanut kampanjakoodin ja asiakasnumerosi, tilauslomake tulee näkyville pienennettynä. Postitse saapuneen tarjouksen toimitusehdot ovat voimassa myös netistä tilatessasi ja sinun ei tarvitse luoda asiakastiliä kun ilmoitat asiakasnumeron ja kampanjakoodin.

Tarjouksia ei voi yhdistää, eikä tilaajalahjoja vaihtaa.

Alennuskoodin voi hyödyntää ainoastaan verkkokaupassamme. Merkitse koodi ostoskorin alareunassa olevaan alennuskoodikenttään. Aktivoi koodi klikkaamalla ”OK”.

Alennuskoodia voi käyttää ainoastaan verkkokaupassamme ja sitä ei voi yhdistää muihin tarjouksiin.

Voit käyttää vain yhden alennuskoodin tilausta kohden.

Olemme iloisia siitä, että haluat tuoda meille uuden asiakkaan ja kiitoksena siitä voit valita palkkioksi lahjan ”tuo ystävä asiakkaaksi” -tarjouksestamme.

Voit tuoda ystäväsi asiakkaaksemme, jos hän on yli 15-vuotias (alle 18-vuotiailla tulee olla holhoojan allekirjoitus), ei ole vielä asiakkaamme, eikä asu kanssasi samassa taloudessa. Vähimmäistilaus on 10 €. Voit tuoda ystäväsi asiakkaaksemme sähköpostilla, kirjeitse, tai uusi asiakas voi soittaa tilauksensa puhelimitse. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, jos haluat ystävä asiakkaaksi -tarjouksen.

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin autamme sinua

Tarjouskirjeiden postitukset suunnitellaan ja ohjelmoidaan hyvissä ajoin, joten niitä voi saapua vielä muutamia, ennen kuin lopettaminen astuu voimaan.

Toimitamme verkkokaupassa tehdyn tilauksen aina ilman lähetyskuluja, kun tilauksesi on vähintään 17 euroa. Alle 17 euron tilauksen loppusummaan lisätään postitus- ja käsittelykulut 4,20 euroa. Jotta voit tilata verkkokaupastamme, tilauksesi loppusumman (alennuksien jälkeen) tulee ylittää 9,90 euroa. Tilatessasi kotiin tulleesta tarjouksesta on voimassa kyseisen kampanjan toimitusehdot. Toimitusehdot vaihtelevat kampanjoittain.

Alennuskoodin voi hyödyntää ainoastaan verkkokaupassamme. Merkitse koodi ostoskorin alareunassa olevaan alennuskoodikenttään. Aktivoi koodi klikkaamalla ”OK”.

Alennuskoodia voi käyttää ainoastaan verkkokaupassamme ja sitä ei voi yhdistää muihin tarjouksiin.

Voit käyttää vain yhden alennuskoodin tilausta kohden

Et voi itse tehdä muutoksia tilauksessasi, asiakaspalvelumme auttaa sinua mielellään.

Tiedot tilauksistasi/laskuistasi löydät kohdasta ”Tilauksen seuranta"

Et voi. Jos tarvitset laskukopion tai sinulla on muita laskuun liittyviä kysymyksiä, ota yhteys asiakaspalveluumme.

Jos et jostain syystä ole tyytyväinen johonkin tuotteeseen, voit palauttaa sen meille 14 päivän kuluessa pakettisi noutamisesta. Tuotteen on oltava palautettaessa käyttämätön. Liitä palautuksen oheen laskusi asiakaspalveluosa ja merkitse siihen, haluatko vaihtaa tuotteen vai saada tuotteesta maksamasi rahasumma takaisin. Jos valitset rahojen palautuksen, palautamme tuotteen hinnan lisäksi sinulta perityt lähetyskulut. Jos olet tilannut useamman kuin yhden tuotteen etkä kuitenkaan palauta kaikkia tuotteita, emme palauta lähetyskuluja. Tämä johtuu siitä, että lähetyskulut ovat useimmissa tapauksissa samat riippumatta tilaamiesi tuotteiden määrästä. Vaihdot ja palautukset voit tehdä maksuttomana asiakaspalautuksena jättämällä paketin noutopisteeseen. Merkitse paketin vastaanottajaksi Yves Rocher Finlande Oy, PL 3560 00002 HELSINKI ja lisää tunnus ASIAKASPALAUTUS.

Huomio myös, että postimyynnistä ostettuja tuotteita ei voi vaihtaa myymälöissämme tai päinvastoin.

Haluamme mielellämme korjata tapahtuneen virheen. Jos tilauksessasi on tullut virhe tai jotain on rikkoutunut kuljetuksen aikana, pyydämme sinua ottamaan heti yhteyttä asiakaspalveluumme, jotta voimme auttaa sinua. Voit soittaa, kirjoittaa tai lähettää meille sähköpostia.

Jos koko paketti on saapuessaan vaurioitunut, pyydämme sinua jättämään paketin suoraan noutopisteeseen ja lähetämme sinulle uuden paketin.

Pyrimme toimittamaan pakettisi viikon kuluessa tilauksesi vastaanottamisesta. Tuotteiden suuresta kysynnästä johtuen joudumme joskus odottamaan lisätoimitusta tehtaalta. Pakettisi lähetetään puuttuvan tuotteen saavuttua.

Jos jollakin tuotteella on pitkä odotusaika, lähetämme tuon tuotteen erillisenä lähetyksenä ilman postikuluja.

Saat tietoa pakettisi toimituksesta kotisivullamme klikkaamalla ”postitse saapunut tarjous” ja sen jälkeen ”tilauksen seuranta”. Tunnistaudu antamalla asiakasnumerosi ja salasanasi, joka on osoitteesi postinumero. Saat tilaustesi tiedot näkyviin klikkaamalla seuraavaksi "Jatka". Voit seurata kaikkia tilauksia, jotka on lähetetty pakettina (määräytyy paketin koon ja painon mukaan). Pienillä paketeilla, jotka tulevat kirjelähetyksenä suoraan postilaatikkoon, ei ole lähetystunnusta, eikä niitä voi tämän takia seurata. Jos et ole saanut lähetyksen saapumisilmoitusta 14 päivän kuluessa tilauksen tekemisestä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Voit päättää kanta-asiakkuuden myymälässämme tai ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme asiakaspalvelu@yves-rocher.fi. Muista ilmoittaa asiakasnumerosi ja/tai täydelliset nimi- ja osoitetietosi. Postitukset suunnitellaan ja ohjelmoidaan hyvissä ajoin, joten tarjouskirjeitä voi saapua vielä muutamia, ennen kuin lopettaminen astuu voimaan.

Saat uuden kanta-asiakaskortin myymälästämme.

Voit tehdä osoitteenmuutoksen myymälässämme tai lähettämällä sähköpostia osoitteeseen: asiakaspalvelu@yves-rocher.fi. Muista ilmoittaa asiakasnumerosi ja/tai täydelliset nimi- ja osoitetietosi. Postitukset suunnitellaan ja ohjelmoidaan hyvissä ajoin ja näin ollen muutokset astuvat tarjouspostin osalta voimaan pienellä viiveellä.

Postimyynnistä ostettuja tuotteita ei voi vaihtaa tai reklamoida myymälöissämme tai päinvastoin.

Voit käyttää lahjakortin myös myymälässä.

Lähetä lyhyt kuvaus liiketoimintasuunnitelmastasi ja taustastasi englanniksi osoitteeseen: etablering@yves-rocher.se

Ota yhteyttä pääkonttoriimme Ranskassa, puh. 0033-141085500

Myymälöiden osoitetiedot löydät kotisivullamme kohdasta ”Etsi myymälä” tai klikkaa tästä

Pyrimme toimittamaan pakettisi viikon kuluessa tilauksesi vastaanottamisesta. Jos jonkin tuotteen kysyntä ylittää odotukset ja joudumme odottamaan lisätoimitusta tehtaalta, pakettisi lähetetään puuttuvan tuotteen saavuttua.

Jos jollakin tuotteella on pitkä odotusaika, lähetämme tuotteen erillisenä lähetyksenä ilman postikuluja

Tilauksesi toimitetaan lähimmälle R-kioskille, jos sellainen on paikkakunnalla. Mikäli haluat pakettisi lähetettävän lähimpään Postin jakelupisteeseen, pyydämme ilmoittamaan toivomuksestasi asiakaspalvelumme ennen tilauksen tekemistä.

Saat tietoa pakettisi toimituksesta kotisivullamme klikkaamalla ”postitse saapunut tarjous” ja sen jälkeen ”tilauksen seuranta” tai osoitteesta https://services.yves-rocher.com/FI. Tunnistaudu antamalla asiakasnumerosi ja salasanasi, joka on osoitteesi postinumero. Saat tilaustesi tiedot näkyviin klikkaamalla seuraavaksi "Jatka". Voit seurata kaikkia tilauksia, jotka on lähetetty pakettina (määräytyy paketin koon ja painon mukaan). Pienillä paketeilla, jotka tulevat kirjelähetyksenä suoraan postilaatikkoon, ei ole lähetystunnusta, eikä niitä voi tämän takia seurata. Jos et ole saanut lähetyksen saapumisilmoitusta 14 päivän kuluessa tilauksen tekemisestä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.